اسلایدر

همه ی آنچه که باید درباره ی فیسبوک بدانید و نمی دانستید!

همه ی آنچه که باید درباره ی فیسبوک بدانید و نمی دانستید!

 

همه ی آنچه که باید درباره ی فیسبوک بدانید و نمی دانستید!
 
 

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در فوریه 2004 وارد دنیای مجازی شد و در آن زمان رقابت با شبکه های قدیمی‌تر چون اورکات، یاهو 360 و بسیاری از شبکه های دوستیابی و اجتماعی دیگر را آغاز کرد و در عین ناباوری در اندک زمانی به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی تبدیل شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از مشرق، فیس‌بوک هم اکنون اندکی بیش از 900 میلیون کاربر فعال دارد و موسسان و مدیران این شبکه برای رسیدن به مرز یک میلیارد عضو و جشن میلیاردی شدن این کشور مجازی لحظه شماری می‌کنند. بسیاری فیس‌بوک را پس از چین و هند، سومین کشور پرجمعیت جهان نام گذارده اند.

 

برای مشاهده متن  کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب

همه ی آنچه که باید پیش از خرید یک مانیتور جدید بدانید – قسمت دوم (پایانی)

همه ی آنچه که باید پیش از خرید یک مانیتور جدید بدانید – قسمت دوم (آخر)

 

در قسمت پیشین در رابطه با فاکتورهای مختلفی که لازم است پیش از خرید یک مانیتور به آنها دقت شود مانند اندازه و رزلوشن، ریسپانس تایم، ریفرش ریت و چندین مورد دیگر صحبت نمودیم و حال قصد داریم به سایر بحث های باقی مانده در زمینه ی خرید یک مانیتور بپردازیم.

پس با ما همراه باشید تا شما را برای یک خرید موفق راهنمایی کنیم...

    


ادامه مطلب

همه ی آنچه که باید پیش از خرید یک مانیتور جدید بدانید – قسمت اول

همه ی آنچه که باید پیش از خرید یک مانیتور جدید بدانید – قسمت اول

همه ی آنچه که باید پیش از خرید یک مانیتور جدید بدانید – قسمت اول

برای بسیاری افراد داشتن یک کامپیوتر شخصی قدرتمند با مشخصات فنی رده بالا لذت خاصی دارد، و بسیاری برای این لذت از نظر مالی هزینه ی بسیاری می نمایند. اما بدون انتخاب یک مانیتور مناسب در کنار چنین کامپیوتری می توان گفت بخشی از بودجه یی که صرف خرید آن شده است هدر رفته.

 اگر فرض را بر این بگذاریم که کامپیوتری گرانقیمت تهیه کرده اید و به منظور صرفه جویی در هزینه ها ترجیح داده اید از مانیتور قدیمی خود که مشخصاتی نه چندان مطلوب دارد بهره بگیرید باید بگویم عملاً به خودتان ضرر رسانده اید.

 در یک کامپیوتر شخصی قدرتمند بخشی از هزینه متعلق به یک کارت گرافیکی قوی و گراقمیت است، هدف از خرید چنین کارتی پخش ویدئوها با کیفیت بالا و همینطور انجام بازی ها با حداکثر رزلوشن و تعداد فریم ممکن است که بخش عمده یی از این مسائل به مانیتور شما بستگی دارد. به زبان بسیار ساده یک مانیتور ضعیف قسمتی از توان پردازشی و گرافیکی کامپیوترتان را به هدر خواهد داد.

 در خرید یک مانیتور مانند سایر قطعات سخت افزاری مشخصات، نکات و عوامل متفاوتی بر حسب نیاز کاربر لازم است مدنظر قرار داده شوند. در اصل خرید این قطعه نیز مانند سایر قطعات یک کامپیوتر دارای پیچیدگی های خاص خودش است، و خرید تنها از روی ظاهر می تواند نتایج بسیار ناخوشایندی داشته باشد.

در ادامه ی مطلب از شما دعوت می کنیم با زاینده رود همراه شوید، تا با نکات و شاخصه هایی که در حین خرید یک مانیتور جدید لازم است مورد توجه باشند آشنا گردید.


ادامه مطلب